суббота, 11 августа 2012 г.

ԵԼՔ ԴԵՊԻ ՊԱՅՔԱՐ

Ինչու՞  երբ  ուզում  եմ  ես  վերջապես  ապրել,
Կյանքը  խորտակում  է  երազներս  բոլոր,
Իսկ  երբ  տխուր, տրտում  ես  ուզում  եմ  մեռնել,
Կյանքը  ափ  է  նետում, որ  տառապեմ  մոլոր:

Որ  տանջվելուց  հետո  կանգնեմ, նայեմ  առաջ
Ու  չտեսնեմ  ոչինչ  բացի  մեծ  պայքարից.
Պայքար  որի  վերջում  միշտ  հիմարն  է  առաջ,
Մեկ  էլ  ով  չի  սիրում  ու  որ  սիրտն  է  քարից:

Այդպես  խորտակված  եմ  փոթորիկից  կյանքիս
Եվ  առջեւում  միայն  մեծ  պայքար  եմ  տեսնում.
Եվ  ես  հավատում  եմ, հավատում  է  հոգիս,
Ապագայում  մի  մեծ  հաղթանակ  է  սպասվում:

Եվ  ես  համոզված  եմ  որ  կարող  եմ  հաղթել`
Չլինելով  հիմար, չլինելով  եւ  քար,
Որ  կարող  եմ  կյանքիս դժվար  ուղին  հարթել`
Ոչ  թե  այնպես  օդից, այլ  մղելով  պայքար:




09.07.2007
Հեղինակ` Էլյա Մանուկյան 

Комментариев нет:

Отправить комментарий