понедельник, 28 сентября 2015 г.

Ինձ չներեցիր քո ուշացումը



Սիրտս հոգնել է տխուր երգերից,
Ուզում եմ գրել լույս սիրո մասին.
Հոգնել եմ երգել սիրո վերքերից,
Եվ երազելուց լինել միասին:

Ինձ համար մեկ է, որ դու էլ չկաս,
Ու մեկ է նաեւ, որ չես էլ լինի,
Գնա քո ճամփով, դե՛ բարով մնաս,
Թող իմ օրհնանքը միշտ քեզ հետ լինի:

Տար քեզ հետ իմ սիրտն ու սերը անմար,
Ինձ պետք չէ այդ սիրտն, եթե չկաս դու.
Այն ստեղծված էր քե՛զ սիրելու համար,
Ստեղծված տրվելու միայն մեկ մարդու:

Պահիր որպես հուշ քո գաղտնարանում,
Պահիր սրբորեն, իմ խնդրանքն է քեզ,
Թող կյանքի դաժան կառափնարանում,
Քեզ միշտ հույս բերի ու լույս բերի քեզ:

Թող այն հիշեցնի լոկ սիրո պահեր,
Երջանիկ օրեր մի խենթ ամառից,
Երբ վերանում էր շահեր ու ահեր,
Մեր ունայն հոգու մռայլ աշխարհից:

Դե էլ ինչ ասեմ, ուշացած իմ սեր,
Գնա ու փնտրիր չուշացած սերեր,
Դու չներեցիր ուշացումը մեր,
Մինչդեռ սերը մեզ նոր կյանք կբերեր:


28.09.2015


Հեղինակ՝ Էլյա Մանուկյան

Վերնագիր՝ Ինձ չներեցիր քո ուշացումը


Комментариев нет:

Отправить комментарий